Zemljevid za popotnike »Celje City of legends«
V Celjskem mladinskem centru smo izdali nov celjski turistični produkt, prvi ilustrirani
zemljevid mesta Celje, ki smo ga poimenovali »Celje City of legends« v slovenskem prevodu »Celje, mesto legend«.
Zemljevid predstavlja svojevrsten pogled na pogled na Celje. Gre za inovativen in kreativen pristop k predstavitvi mesta, skozi mite in legende, ki popotnika informira na sproščen, zabaven in lahkoten način.
Pri nastajanju in realizaciji zemljevida so sodelovali Mark Požlep, vizualni umetnik, ki je zemljevid oblikoval, Matija Plevnik, umetnostni zgodovinar, tekstopisec zgodb ter Klemen Sagadin, vodja
MCC Hostel in Primož Brvar direktor Celjskega mladinskega centra, ki sta sooblikovala koncept in tekste, ki se nahajajo na zemljevidu.
Platforma za nastanek zemljevida izhaja iz zgodb, celjskih mitov in legend, ki so jih vsebinsko in likovno več kot uspešno upodobili umetniki v celjskem mladinskem hotelu,
MCC hostel. Z željo po nadgradnji teh zgodb in dodatni obogatitvi ponudbe mesta za vse popotnike smo ustvarjalci zemljevida posamezne zgodbe, ki vodijo obiskovalce po mestu, prelili v samo mestno tkivo. Pri tem smo se vživeli v vlogo naključnega turista, v njegove potrebe, želje in zvedavost ter ga popeljali skozi različne lokacije , ki so razporejene v osmih tematskih sklopih, ki smo jih poimenovali »Urbane legende iz hostela«, »Zgodovinske legende« »Nočne legende«, »Kulturno-umetniške legende«, » Športne legende«, »Legendarna mesta za pojest« »Mestne legende ter »Legendarne razgledne točke«.
Zemljevid popotnika usmerja na lokacije, ki so vredne obiska, kljub temu, pa mu pušča možnost, da si popolnoma sam kreira svoje destinacije in si sam ustvari podobo in utrip mesta.
Poudariti velja, da se od drugih podobnih produktov razlikuje tudi po tem da je v celoti ilustriran. S prostoročno ekspresivno risbo odraža izdelek neko noto intimnosti in kot tak personaliziran za vsakega posameznega uporabnika-popotnika.
Dodana vrednost tega produkta je tudi v povezovanje kulturno-umetniške, turistične in javne sfere, ki s sinergijami ustvarjajo presežek ter kažejo na nujnost povezovanja posameznih področji z namenom ustvarjanja novih predvsem pa drugačnih produktov, ki v lokalno okolje privabljajo popotnike, ki odkrivajo in spoznavajo nove običaje, ki prinašajo svoje zgodbe in so ne nazadnje naši ambasadorji. Kar pa je še posebej pomembno pa imajo tovrstni projekti tudi pozitivne gospodarske učinke saj ustvarja priložnosti za nova delovna mesta tako v turizmu kot z njim povezanim dejavnostim.
Zemljevid Celje - City of legends kaže na to, da Celje ima zgodbe le na pravi način jih je potrebno povedati in predstaviti. S skupnimi močmi je bil ustvarjen unikaten izdelek, ki s svojim likovnim in informativnim pristopom daleč presega še vedno preozke meje domače turistične ponudbe.
Celje - City of legends predstavlja odlično podlago za nadaljnje razvijanje novih turističnih produktov, na katerih je vredno graditi.
Klemen Sagadin, vodja MCC Hostel